خط تولید انواع شیشه
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در گذشته خط تولید شیشه را به صورت دستی و به وسیله کوره های کوچک می سازند که فقط قابلیت ساخت یک شیشه را داشتند. در حال حاضر با گذشت زمان شیشه به روش های متفاوت تری نیز ساخته می شود که به یک صنعت کاملا جدا تبدیل شده است. شیشه امروزه در کارخانه تولید شیشه ساخته و برای فروش به بازار می رود.

شیشه از جمله مواردی است که بسیار مفید و پرکاربرد است که در ابتدا از آتش فشان ها مواد آن پدید آمد و بر اثر ترکیب شدن با مواد پایه سیلیس و گرمای بسیار زیادی که به آن واردمی شود و بر اثر سرد شدن و تغییر دمای مواد شیشه ای ساخته می شود که به دلیل ساختار شیشه و شکل پذیر بودن آن با گذشت زمان و پیشرفت علم انواع و اقسام مختلفی ازآن نیز ساخته شد.

خصوصیات شیشه

شیشه یکی از ماده های شفاف است که به راحتی نور را از خود عبور می دهد و باعث می شود تا تصاویر پشت آن به وضوح قابل مشاهده باشند. در زمانی که شیشه ذوب می شودو مانند هر مایع دیگری گرانروی دارد و با کاهش دمای آن به مرور این خاصیت گرانروی خود را از دست می دهد که به شکل کریستالی شکل میگیرد. به همین علت از نظر ساختار مولکولی مثل مایعات نامنظم و مانند جامدات سخت و غیر متحرک می باشد که شیشه برای اینکه به این خاصیت برسد باید دمای بسیار بالایی به آن وارد شود.

برای تولید شیشه سکوریت بر خلاف دمای ذوب شده معمولی باید دمای بسیار بالاتری به آن وارد شود تا خمیر شیشه به حالت مایع در بیاید و دمایی نزدیک به 700 درجهسانتی گراد داشته باشد که در تولید شیشه سکوریت باعث می شود تا مقاومت میکانیکی شیشه بالاتر برود.

دستگاههای تولید شیشه تعداد زیادی دارد و برای اینکه تولید شیشه با دقت بسیار ودر عین حال کیفیت بالایی انجام شود لازم است تا هزینه های زیادی برای آن پرداخت شود. 

با سرمایه های میلیاردی می توان این خط تولید را راه اندازی کرد اما چرا باید در خط تولیدی اقدام کنید که اطمینان دارید با رقیبان بسیار زیادی در این حوزه رو به رو خواهی شد. 

به پیشنهاد شرکت سارگن استون که دارای پرسودترین خطوط تولیدی می باشد می توانید سرمایه گذاری های پرسودی را انجام دهید و این نیازمند این است که قبل از آن با این خط تولیدات آشنا شده و از نحوه کارهریک آگاهی پیدا کنید. 

به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کرده و با شماره های قرار داده تماس گرفته تا با میزان سرمایه های متفاوتی که دارید بتوانید یکی را انتخاب کرده و ضمن اینکه مشاوره های بسیار خوبی را نیز دریافت میکند. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: